Kelionę prie Baltijos jūros prisiminus…

Iliuzijų kambaryje.

…Saulei šildant žemę prasideda mano vasara. Šiltas oras ir saulės spinduliai padeda pamiršti tą sunkią pamokų naštą.

O dabar, užmerkiame akis. Jaučiame, kaip druskos kvapas šukuoja plaukus, kutena šnerves. Kaip vakaro žara šoka tango blakstienose. Dar ne viskas. Girdime, kaip žuvėdros po dienos žaidimų ir žuvų viliojimo skubinas namo, skrosdamos nežinomais ornamentais. Pirštų galiukus pačiumpa šiltas pietų vėjas. O naujai gimus banga kutena pėdas…

Prisimename dienas, kai mes, Širvintų vaikų dienos centro mažieji keliauninkai, buvome „Jūrų muziejuje“. Kitą dieną smagiai pramogavome, vaikščiojome parke, apsilankėme muziejuje. Paskui aplankėme du atrakcionus. Tuomet daug kur degustavome pusryčius, pietus ir vakarienę. Ir dar buvome „Rondo“ koncerte, neaplenkėme Vitalijos Katunskytės pasirodymo, žiūrėjome, kaip dainuoja Irūna ir Marius…

O kaip pamiršti apsilankymą „Iliuzijų namuose“? Perpratome kai kurias iliuzijas, linksma buvo. Veidrodžių kambaryje kai kurie pasiklydo net tris kartus.

Iliuzijų kambaryje.

Grįžę, rašėme apie patirtus įspūdžius. Kelionė baigėsi, bet įspūdžiai lieka ilgam. Paskutinę dieną prie jūros leidome visi drauge ir džiaugėmės vasaros saulyte.

Labai ačiū Elenai, Rūtai ir draugams iš „Vila Gražina“ už šiltą priėmimą ir gražų bendravimą.

Širvintų VDC keliauninkai

Tai publikacijos anonsas. Visą straipsnį skaitykite rugsėjo 11 d. laikraščio numeryje.